niedziela, 30 grudnia 2012

prezentowe plecaki (nr 21, 22, 23)

Prezentowe, bo powstały na specjalne zamówienie. Już na początku grudnia bawiłam się w skrzata i pomagałam Mikołajowi w realizacji zamówionych u niego prezentów. ;)

Pierwszy powstał plecaczek dla Andrzeja, koniecznie niebieski i koniecznie z Elmo. Niebieskości są, a i Elmo z plecaka się uśmiecha.




Drugi trafił do małej damy Ali. Ala razem z plecakiem dostała od Mikołaja rowerek, dlatego nie mogło go zabraknąć w aplikacji. :)



Ostatni uszyłam dla małego Franka. Brązy i zielenie to ulubione kolory mamy Franka, dlatego też z brązowego plecaka uśmiecha się Kermit :)






1 komentarz:

  1. Piękne te plaecaczki, naprawdę dużo pracy w to włożyłaś. Gratuluję pomysłów!!!
    A poza tym to oficjalnie zostałaś u mnie otagowana:

    http://tworczyzakatekdorki.blogspot.com/2013/01/liebster-blog.html

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga i ....do miłej blogerskiej zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń