czwartek, 9 stycznia 2014

Sówkowy zestaw dla Marysi :)

Na dwa dni przed końcem roku mój mąż po raz drugi został ojcem chrzestnym, tym razem dziewczynki. Oboje uznaliśmy, że prezent dla 3 miesięcznej Marysi w całości będzie rękodziełem :) Chcieliśmy podarować Jej coś, co po zakończeniu okresu użytkowania, będzie można spakować do pudełka z napisem 'PAMIĄTKI' i za kilka, kilkanaście bądź kilkadziesiąt lat odkopać i powspominać. Prezent składał się z dwóch części. Pierwszą zajęliśmy się osobiście. Wspólnie wybraliśmy kolory, potem tkaniny i dodatki. Kiedy już wszystkie potrzebne rzeczy mieliśmy w domu, mąż zajął się Wikiem, a ja zasiadłam do krojenia i szycia ;) Tak powstał sówkowy zestaw, w skład którego wchodzi: kołderka, poduszka, sówka sensoryczna oraz zapinka do smoczka. Wszystkie rzeczy uszyłam z pięknej tkaniny w kolorze pudrowego różu, którą zdobią gałązki i siedzące na nich sówki. Do tego dobraliśmy zielone minky i pasujące tasiemki. Kolory najlepiej oddaje przedostatnie zdjęcie.






O wykonanie drugiej części prezentu poprosiłam koleżankę z bloga 'haftowanki-cuda-wianki'. Ania wykonała dla Marysi duży, dwunastokartowy album na zdjęcia oraz pamiątkową kartkę. Obie rzeczy wykonała z papierów i dodatków kolorystycznie pasujących do zestawu sówkowego. Była zieleń, róż, krem, szarość. Nawet sówki się tam znalazły :) Niestety nie posiadam zdjęć, Ania również o nich zapomniała. Musicie mi, więc uwierzyć na słowo, że album jest przepiękny :)
Mam nadzieję, że Marysia będzie miała miłą pamiątkę, a śpiąc w sówkowej pościeli tylko kolorowe sny :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz