środa, 30 maja 2012

12/12


Pewnego wieczoru, przeglądając blogi, natknęłam się na bardzo fajny projekt. Projekt 12/12 ( http://www.projekt-12-12.blogspot.com/ ) to projekt, w którym przez 12 miesięcy trzeba wykonać 12 zadań. Jedno zadanie w miesiącu. Zadania wcale nie będą proste. Takie np. szydełkowe serduszko dla osoby, która nie umie szydełkować to dopiero będzie wyzwanie! :) Ale grunt to pozytywne nastawienie. Postanowiłam zapisać się do projektu. Mam nadzieję, że Dziewczyny biorące udział w projekcie będą mnie twórczo inspirować i że wykonam wszystkie zadania.

Oto pierwsze z nich. Zadaniem na styczeń było uszycie poduszki. Postanowiłam uszyć poduszkę do salonu. Kolory przewodnie to beż i zieleń. Poduszka miała tez wnieść troszkę radości w tą naszą szaro-burą zime. Oto ona:



Kolejne zadanie projektu 12/12 wykonane. Tym razem trzeba było zrobić szydełkowe serduszko. Niestety z szydełkiem jak narazie nie bardzo mi po drodze. Jednak obiecałam sobie, że wykonam wszystkie zadania projektu, więc coś musiałam wykombinować. Kupiłam szydełko, nici. Uzbroiłam się w książke z podstawami szydełkowania i co? I nic mi nie chciało wyjść :( Trudno się mówi. Wydziergałam paseczek, przyszyłam do materiału tworząc kształ serca i uszyłam igielnik. Narazie tyle, ale nie odpuszczę Ci szydełko!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz