środa, 8 sierpnia 2012

Plecaki, plecaczki, plecakowy szał! (nr 6, 7, 8)

Dokładnie, ostatnimi dniami ogarnął mnie plecakowy szał! W ciągu 10 dni, poza innymi projektami, uszyłam 3. Do tego jeszcze jedną torbę (ale o tym w następnym wpisie) i kolejne plecaki czekają na uszycie. Bardzo mnie cieszy, że moje ręce nie mają czasu na odpoczynek. Ja uwielbiam szyć! :)
Ale do rzeczy.
Pierwszy powstał plecak dla małego Wojtusia, miał być w męskich kolorach, koniecznie z traktorem i imieniem. Do zieleni i turkusu dodałam pomarańcz.




Kolejne dwa uszyłam dla dziewczynek. Jeden dla półtorarocznej małej kobietki zamówiła w prezencie ciocia. Fioletowy z drzewkiem i ptaszkami. Początkowo nie byłam przekonana do aplikacji, ale na końcu obie z przyjaciółką stwierdziłyśmy, że wyszła sto razy lepiej niż się spodziewałyśmy ;) Drugi z okazji urodzin dla pięciolatki. I ten jest w troszkę większym rozmiarze od wszystkich poprzednich. Ponieważ obdarowana jest obecnie zakochana w swoim różowym rowerze, postanowiłam sprawić jej drugi, ciut mniejszy, na plecaku :)










6 komentarzy:

  1. Cuda tworzysz! Aplikacja z drzewkiem jest PRZEPIĘKNA! A jakie są wymiary tego z traktorkiem? Bo te guziory takie wielkie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam przód ma jakieś 22x27 cm. Guziki faktycznie wyglądają na duże, mają ok 2,5 i 4 cm średnicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekne plecaczki:)czy jest mozliwosc ich zakupu

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudooooowne te plecaczki!!!
    W jakiej cenie? :-) Mój chrześniak kocha traktory :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do kontaktu: laciata@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń