wtorek, 27 listopada 2012

plecaków ciąg dalszy (nr 16, 17, 18, 19, 20)

Oj dzisiaj będzie długo, zebrało mi się trochę zaległości do pokazania. Z góry przepraszam za kiepskie foty. Niestety nastał czas pochmurnych jesienno-zimowych fotek i nijak nie wychodzi mi zrobienie dobrych zdjęć. :(
Na początek jeden z dwóch dziewczęcych plecaków w dzisiejszym gronie. Kuzynka Wiktora także zapragnęła mieć swój plecak, więc nie było przeproś, ciocia uszyła. Według wskazówek mamy, dziewczęce kolory, z kwiatkami i ptaszkami. Z różowej oraz dwóch odcieni fioletowej codury, zielonej lamówki i filcu w tychże kolorach powstał taki:


 Kolejny uszyłam dla rówieśnika Wiktora. Mama Piotrusia poprosiła mnie o plecak z Elmo i najlepiej jeszcze z wozem strażackim. Połączyłam obie prośby i powstał plecak z Elmo strażakiem :)




Pamiętacie 13, która pojechała do Anglii? 18 również zamieszka za wielką wodą ;) Kolega Jacoba tak długo męczył swoją mamę o traktor, aż uległa. I tak oto Morgan również będzie nosić na plecach traktor.




Kolejny dziewczęcy powstał dla małej Kaliny. Mamie dziewczynki spodobało się połączenie ciemnej i jasnej zieleni. Do tego aplikacja z sową i imieniem w odcieniach brązu i fioletu. Młoda dama już wkrótce będzie mogła dumnie nosić swój plecak.




Ostatni był dla mnie, jak dotąd, największym wyzwaniem. Ciocia Konrada poprosiła mnie o plecak ze SpongeBobem i imieniem. Bohater aplikacji idealnie współgra z granatową codurą i zielonym filcem użytym do imienia.










3 komentarze: