czwartek, 28 lutego 2013

plecakowe 2x2 (nr 24, 25, 26, 27)

Czemu 2x2? Bo 2 tury szycia 2 par plecaków dla 2 par bliźniaków ;)

Pierwsze powstały prezentowe plecaczki dla dwulatków: Marysi i Jasia. Marysia będzie nosić plecaczek z wizerunkiem Kotki Pusi. Całość powstała z fioletowej i pomarańczowej codury w połączeniu z amarantowymi dodatkami. Dla Jasia zaś uszyłam plecaczek z Georgem. Niebieska i szara codura w połączeniu z cytrynowymi dodatkami tworzą idealne tło dla małpki i kolorowych baloników. Oba plecaczki posiadają dodatkowe paski zapinane na klatce piersiowej, w środku zaś kieszonki z karteczką na numer telefonu rodzica.







Jako drugie uszyłam plecaczki dla cudnych bliźniaków, koleżanki i kolegi mojego synka, Laury i Wojtka. Plecaczek Laury ozdobiłam aplikacją żyrafy, motylka, chmurek i słońca oraz drzewka. Na prośbę mamy na drzewku umieściłam inicjał właścicielki. Plecak uszyłam w podobnej kolorystyce co plecak Marysi. Jednak do aplikacji bardziej pasowały mi dodatki w jasnej zieleni. Wojtuś jest fanem helikopterów, dlatego też to właśnie ta maszyna zdobi jego plecaczek. Dla ożywienia dodałam chmurki, słońce i ptaszki. Tak jak w przypadku Laury, plecak podpisany jest inicjałem właściciela. Mama poprosiła mnie, aby plecak Wojtka miał jak najwięcej granatowego materiału. Z zapasów udało się wyciąć przód, tył oraz rączkę. Dodałam do tego turkusową codurę oraz żółte dodatki. Te plecaczki także posiadają dodatkowe paski zapinane na klatce piersiowej oraz kieszonkę na numer telefonu rodzica.







Fotki kiepskie :( Ale jak tu zrobić dobre zdjęcia gdy za oknem tak szaro i buro. Mam nadzieję, że niedługo słońce będzie częściej gościć na niebie, co pozwoli robić lepsze zdjęcia. A mam troszkę rzeczy do pokazania :)


2 komentarze:

  1. Przepiękne są te plecaczki :) Kolejna zdolna osóbka nam się w blogowym świecie objawia :) Zdjęciami i światłem się nie przejmuj, podobno już po weekendzie wiosna!!! :)

    OdpowiedzUsuń