wtorek, 15 kwietnia 2014

Plecaki (nr 42, 43, 44 i 45)

Wprawdzie mamy już wiosnę, ale ja nadal nie pokazałam wszystkich zimowych uszytków. Czas zatem nadrobić zaległości. Zacznę od plecaczków.

Pierwsze dwa powstały dla dwóch Michałków. Jeden zdobi żółto-szara lokomotywa.





 Drugi to specjalne zamówienie. Dostałam zdjęcie auta z prośbą o jak najdokładniejsze odwzorowanie. Mam nadzieję, że Michaś był zadowolony z plecaczka z granatowym Audi :)





Kolejny plecak powstał dla Julka. Mama nie mogła zdecydować czy ma być z ciuchcią czy z dinozaurem, więc połączyłyśmy obie aplikacje i powstał plecak z dinopociągiem :)






Ostatni plecak uszyłam dla koleżanki Wika. Synu pomagał mi nawet przy projektowaniu ;) Dla małej Jadzi, z okazji 1-szych urodzin, powstał plecaczek z chatką Baby Jagi :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz